Har ni vegansk glass?

Hej,

Jag är vegan och älskar er glass. Vart är era glassar gjorda och görs vanlig och veganglass på samma ställe? Är lite orolig att det blir spår av animaliskaprodukter...

Undrar också vilka smaker har ni som är veganska?

Tack,
Oskar
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Oscar,

    Vad kul att du gillar våra glassar!

    Alla våra glassar är tillverkade i sverige. Dom veganska glassarna och vårt vanliga sortiment tillverkas på samma plats men i olika delar i glassfabriken, du behöver således inte oroa dig för att det blir korskontaminering!

    Vi har tre smaker som är veganska:
    • Vanilj 🍨
    • Choklad 🍫
    • Jordgubb 🍓
    Håll ut utkik på våra nyheter som släpps inför sommaren, då kommer det mer alternativ för veganer 🍦

    Vänligen
    LoveGelato

    Veronika
    Bästa svaret
  • Vilket datum släpps nyheterna inför sommaren?
    Anna
  • ja, det gör det
    LoveGelato
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.