Hur får jag lättast hjälp eller svar på min fråga?

När du kontaktar LKF är det kundcenter som hjälper dig!
Vi gör vårt bästa för att ta hand om dina frågor och funderingar! Vi ser till att hjälpa dig direkt i den första kontakten, eller hjälpa dig vidare till den som är bäst lämpad för just ditt ärende.

Om du vill ringa oss så är vårt tips att göra det i slutet av veckan då telefontiderna generellt är kortare.

Sök gärna svaret på din fråga här i vårt Frågeforum där vi samlar svaren på de vanligaste frågorna som vi får.

Din hyresavi, rapportering av felanmälan eller om du vill söka lediga lägenheter och fordonsplatser, sköter du enkelt och digitalt och oavsett tid på dygnet, via Mina Sidor
Där får du även värdefull information och nyheter om vad som händer i ditt bostadsområde.

Kundcenters kontaktuppgifter är 046-358500 eller kundcenter@lkf.se
Om du vill träffa oss så finns vi på LKFs kontor på Lilla Tvärgatan 21. Vi har drop-in-öppet på tisdagar kl 10.00-15.00. Övrig tid (vardagar 8-16) gäller förbokning av besökstid.
Lunds Kommuns Fastighets AB Kundcenter (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.