Hur felanmäler man efter kontorstid och vad är akut?

Behöver du anmäla ett fel utanför kundcenters öppettider så gör du det genom att ringa Fastighetsjouren på 040-6769379.

Tänk på att det endast ska vara akuta ärenden som gäller när ni ringer till jouren, detta är för att ni annars kan bli betalningsskyldiga för utryckningskostnaden. 

Akuta ärenden är: om ni får en vattenläcka i lägenheten, om portar eller dörrar inte stänger sig som dem ska till garage, trapphus eller till lägenheterna och om grannar stör mm.

Läs gärna mer om akuta ärenden efter kontorstid Här

Dygnet runt kan du anmäla icke-akuta fel i lägenheten via Mina Sidor. Då slipper du vänta på att vi har öppet och kanske behöva vänta i telefonkö. Oavsett om ärendet kommer in till oss via telefon eller Mina Sidor så hanteras ärendena i tur och ordning.


(Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.