Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur felanmäler man efter kontorstid och vad är akut?

Hej!
Jag hyr en parkeringsplats av er i garaget på Örnvägen 30. Vid ett flertal tillfällen har jag fått felanmäla porten in till betalplatserna då porten inte stängts efter man kört in. Oftast har jag fått ringa journumret på er hemsida eftersom felet upptäckts efter klockan 16. Nu såg jag idag på er hemsida (när jag åter igen skulle felanmäla porten) att om ärendet inte var akut så fick uppringaren (dvs jag) betala utryckningen!?!
Så min fråga är vad som gäller? För mig (och alla andra med bilar i samma garage) är det akut att porten inte stängs, jag vill inte gå och oroa mig för inbrott i bilen eller något värre.
Hoppas ni kan klargöra hur man ska agera vid felanmälan efter klockan 16.

Tack!
Åsa Andersson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Det var verkligen tråkigt att höra ni upplever problem med porten i garaget.

    Jag har stämt av med områdesvärden gällande ärendet och om porten inte stängs ska det felanmälas även utanför kontorstid. Om du eller någon annan av bilägarna ringer in det till jouren ska ni inte behöva betala för utryckningen.
    Josefin Kundtjänstmedarbetare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.