Bokning av tvättstuga

Sedan en tid tillbaka så ser inloggningen till tvättstugebokningen annorlunda ut. Tidigare fick jag direkt upp tillgängliga tider och kunde bara klicka på närmast lediga. Nu möts jag av en inloggningsruta som verkar tillhöra Electrolux - se bild
Och jag har inga inloggningsuppgifter - så hur göra?

(Jag har bokat tid vid tavlan istället - det går det också)
Adress: N Fäladsvägen 38 Dalby

Lennart Remgard

Kommentarer

  • Hej!
    Just nu har vi driftstörningar som gör att det inte går att boka via Mina Sidor. Vi jobbar på att lösa problemet, men i dagsläget har vi ingen tidpunkt när det kommer vara åtgärdat. Boka gärna tvätt tid via bokningstavlan utanför tvättstugan Ha en fin dag!


    Annette Kundcenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.