När går bussen eller tåget?

Var hittar jag information om när bussarna och tågen går?

Kommentarer

  • Du kan enkelt söka din resa i vår reseplanerare. Den hittar du här:
    http://www.lanstrafikenkron.se
    Du kan även enkelt och smidigt söka dina resor i vår app "Länstrafiken Kronoberg".
    Den finns både för Android och iPhone och finns att ladda ner där du laddar ner appar.
  • Hej! På trorsdag 21/6 kör bussen som vanligt eller kör den som helgen?
  • Bussarna rullar som en vanlig torsdag 21/6.
    Här hittar du mer information om hur bussarna går under större helger:
    http://lanstrafikenkron.se/trafikunderstorhelgerna
  • Jag söker en bussresa från Tingsryd till Växjö den 19 december, och hittar inget! Försöker också hitta de nya tidtabellerna, inte heller dem hittar jag..
  • Vi byter tidtabell den 9 december och hoppas vi får allt klart och kan publicera de nya tabellerna snarast.
    Jag kan i nuläge inte ge ett exakt datum när detta kan ske.
  • Buss nr. 5 teleborg till centrum kom inte idag kl.09:30 .Vi 3 pers. Fick vänta nästa bussen 09:50 Varför?!
  • På grund av fordonsproblem blev bussen kraftigt försenad och det ledde till att bussen som skulle gå 20 minuter senare kom före i tid.