Vilket datum dras min månadsgåva via autogiro?

Jag undrar vilket datum ni drar min månadsgåva via autogiro?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Din gåva dras alltid den 28:e varje månad förutsatt att datumet förefaller på en vardag, annars sker dragningen efterföljande vardag. Finns det inga pengar på kontot uteblir dragning och Läkare Utan Gränser drar inte mer pengar nästkommande månad.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy