Är det verkligen ni som ringer mig?

Jag har blivit uppringd av er, eller någon som säger att de ringer på uppdrag av Läkare Utan Gränser. Stämmer det?
Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Hej!

    Ja, om det gäller de här numren:
    08 425 123 03, så stämmer det att det gäller oss.

    De telefonnumren som vår externa partner ringer ifrån har sökt dig för att tacka för din gåva och att berätta om vårt arbete. Du kan dessvärre inte ringa upp oss via dessa numren utan kommer att få information via telefonsvar att vår partner har ringt dig på uppdrag av oss på Läkare Utan Gränser. Om du vill nå oss är du jättevälkommen att höra av dig till vår Givarservice (010 199 33 00 eller givarservice@lakareutangranser.se)

    Vi efterfrågar aldrig bankuppgifter via telefon och om du känner oro över att ge ut detaljer över telefon eller inte vill bli uppringd mer så hör av dig till oss.

    Det nummer som vi själva ringer ifrån är detsamma som vårt givarservice nummer, alltså 010 199 33 00.

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.