Vårt företag behöver en faktura som underlag för betalning, hur gör vi?

Vårt företag vill skänka en gåva men vill ha ett betalningsunderlag för bokföringen, hur gör vi då?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • När ditt företag ger en gåva till vårt arbete bidrar ni till att lindra nöd och rädda liv runt om i världen. Dessutom visar ni era anställda och kunder att ni som företag tar ett socialt ansvar långt över Sveriges gränser.

    Som företag kan ni genom vår hemsida beställa ett betalningsunderlag eller något av våra företagspaket, gå in på vår hemsida
    www.lakareutangranser.se/stod-oss/foretag

    Ni är också varmt välkomna att kontakta oss på foretag@lakareutangranser.se om ni önskar ett betalningsunderlag för er gåva.

    Vänliga hälsningar,

    Givarservice
    Maja Företag och Privata insamlingar
  • Skickade 5000:- den 7/2 2023 från Byggnads AB Lennart Åkesson Uddevalla
    Kan jag få ett kvitto eller faktura på detta?
    Lennart Åkesson
  • Hej Lennart!
    Ni är varmt välkomna att kontakta oss på foretag@lakareutangranser.se om ni önskar ett kvitto.
    Varmt tack
    Maja Företag och Privata insamlingar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.