Varför värvar Läkare Utan Gränser månadsgivare på gator och torg/genom dörrknackning?

Varför ska man bli månadsgivare?

Kommentarer

  • Anledningen till att vi värvar månadsgivare på stan är att detta genererar en stor del av insamlade medel som vi använder i vårt viktiga arbete att rädda liv och lindra nöd.

    Som månadsgivare gör du varje månad något livsviktigt genom att se till att vi har beredskap att snabbt rycka ut när katastrofer och kriser inträffar. Ditt regelbundna bidrag möjliggör också långsiktig planering av vårt arbete.

    Autogirogivande är administrativt kostnadseffektivt och det innebär i förlängningen att mer av de pengar vi får in går till ändamålet. Du bestämmer själv hur mycket du vill ge och kan när som helst säga upp eller ändra månadsbeloppet.

    Att bli månadsgivare innebär att du blir en grundpelare för vårt arbete.
    Här kan du anmäla dig för att bli månadsgivare.

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy