Varför riskerar ni så mycket?

Jag ska skriva en muntlig presentation i skolan om eran organisation, så min fråga riktar sig till personerna som åker ut på fältet och jobbar. Hur kommer det sig att ni riskerar era liv för att rädda andra?

Kommentarer

  • Hej Nadja,

    det är väldigt svårt för mig att svara för alla våra fältarbetare, då alla säkerligen har sina egna skäl till varför det har sökt sig till att arbeta med oss. Men en gemensamm faktor är en stark övertygelse om att upprätthålla våra grundprinciper; att rädda liv och lindra nöd där vi behövs som mest, samt bära vittnesmål om vad som sker på de platser vi arbetar. Vill du veta mer om hur några av våra fältarbetare tänker kring sitt arbete i fält kan du läsa de bloggar som finns på hemsidan https://lakareutangranser.se/nyheter

    Mvh, Malin

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy