Varför kan man inte vara anynom när man ger en gåva?

Hade tänkt skänka pengar till men avstod då jag måste ge personliga uppgifter. Vet av erfarenhet att detta sätter igång en flod av reklam om att skänka mer. Jag vill inte att mins surt ihopsparade slantar ska gå till sådant.

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Tack för ditt meddelande och för att du önskar stödja vårt arbete!

    När man skänker en gåva via hemsidan kan man i dagsläget inte fylla i att man inte önskar utskick från oss. Därför kan man istället använda vårt plusgiro 900603-2 eller bankgiro 900-6032 och göra överföringen direkt från sin internetbank.

    I rutan för meddelande skriver du "anonym" eller "ej utskick" så kommer du inte få några insamlingsbrev från oss.

    Hoppas det blir en bra lösning för dig.

    Varmt tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser - varje bidrag gör skillnad!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy