Varför kan jag som givare inte engagera mig i kampanjen "Not A Target" utanför sociala medier?

Jag är en äldre, engagerad månadsgivare och ville så gärna vara med och protestera mot bombningar av sjukhus, men jag är inte med varken i Facebook eller de andra cosiala mediferna, så jag känner mig utanför.

Kommentarer

  • Hej Helvi,

    Tack för din fråga!

    Självklart borde du kunna engagera dig i kampanjen utanför de sociala medierna. Vi har fått frågan från andra engagerade givare.

    När det gäller denna kampanj har Läkare Utan Gränser Sverige samarbetat med Läkare Utan Gränser Kanada som skapat kampanjen. Vi har själva tyvärr inte resurser att utveckla kampanjen vidare. Vi tar din synpunkt vidare i Läkare Utan Gränsers organisation.

    Återigen tack för ditt påpekande.

    Vänlig hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy