Varför har jag fått dubbelt utskick?

Hej!
Jag är månadsgivare sedan några år och har börjat få 2 st utskick av "direkt".
Det står nr 145860 respektive 5409194 på tidningarna. Jag hinner inte läsa tidningarna och vill därför inte få något utskick alls av direkt.
Mvh

Kommentarer

  • Hej Christina!

    Tack för ditt meddelande.

    Jag ser i vår databas att det hade råkat skapas en dubblett på dig och därför har du fått två exemplar av tidningen. Jag beklagar detta. Nu är det åtgärdat och jag har stoppat tidningen till dig. Om du ändå vill läsa tidningen så finns den även tillgänglig på vår hemsida här: https://www.lakareutangranser.se/om-oss/publikationer/tidningen-direkt

    Kontakta oss gärna på givarservice@lakareutangranser.se om det uppstår fler problem med dubbletter i våra utskick, antingen med Direkt eller våra brev.

    Tack för hjälpen och ett varmt tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,
    Viktor Ansvarig Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.