Vad har jag för möjligheter som undersköterska?

Kan jag som undersköterska jobba inom läkare utan gränser?

Kommentarer

  • Hej Carina,

    Tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Dessvärre rekryterar vi inte undersköterskor internationellt då detta är en sådan viktig och patientnära roll rekryterar vi enbart undersköterskor lokalt som kan både språket och kulturen där vi arbetar.

    Med vänliga hälsningar / Läkare Utan Gränser Sverige & Finland rekryteringsteam

    Rekrytering Program
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy