Vad händer om det inte finns pengar på mitt konto?

Vad händer om det inte finns pengar på mitt konto vid dragning?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Finns det inga pengar på kontot uteblir dragningen och månadsgivandet löper på som vanligt efterföljande månad. Läkare Utan Gränser drar inte mer pengar och kräver ingen återbetalning för den uteblivna månaden.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy