Vad gör Läkare Utan Gränser på Popaganda?

Varför är Läkare Utan Gränser på Popaganda?

Kommentarer

  • Läkare Utan Gränser är på Popaganda för att nå ut till nya givare och fältarbetare och för att möta våra redan befintliga givare och fältarbetare. Vi har personal på plats från alla olika avdelningar för att vi ska kunna svara på frågor om hela organisationen.

    Festivalen har ca 13 000 besökare varje år, vilket innebär en fantastisk möjlighet att få prata med potentiella givare/fältarbetare för att visa vårt arbete. Målgruppen som besöker Popaganda har vi också vanligtvis haft svårt att nå ut till.

    Läkare Utan Gränser har fått ett förmånligt och rabatterat pris av Popaganda för att få vara på festivalen.

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy