Kan jag öronmärka till ett specifikt vaccin?

Om man vill destinera en gåva specifikt till vaccin mot Covid 19 i Afrika, hur gör man då? MSF eler röda korset?
Torsten Lindeborg

Kommentarer

  • Hej Torsten!

    Vi har öronmärkning för arbete vi gör just nu (2022) för att vaccinera, men det bästa är om man skänker medel till vår generella fond så att vi kan fördela det till de projekt som är aktuella just nu.
    (Om man vill öronmärka medel till ett viss projekt skriv meddelande på din insättning-men kontakta gärna oss innan per mail eller telefon för att se om vi har projekt det kan riktas till)
    Sätt in belopp på vårat plusgiro 900603-2 eller bankgiro 900-6032
    Maja Företag och Privata insamlingar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.