Utskick av er karta?

Hej
Jag arbetar på en förskola och vi använder oss av en gratiskarta (världskarta) som ni skickat ut som gratis utskick. Vi undrar om ni har fler kartor som vi skulle kunna få att använda i verksamheten? Vi skulle behöva 6 st...

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Tack för din fråga.

    Vad roligt att ni använder vår karta! Självklart kan vi skicka fler kartor till er.

    Skicka ett mail till givarservice@lakareutangranser.se med den adress ni vill att vi skickar kartorna till.

    Återkom om ni är intresserade av broschyrer eller annat material om oss.

    Tack för att ni tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.