Utebliven månadsdragning, hur kommer det sig?

Det har inte dragits pengar på mitt konto denna månad, vad har hänt? Jag är månadsgivare sedan tidigare.

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Det kan bero på att det inte har funnits täckning på ditt konto vid dragningstillfället. Månadsgivandet kommer att löpa på som vanligt och vi kommer inte dra dubbelt nästkommande månad.

    Du är givetvis välkommen att skänka en spontangåva, om du vill, som ersättning för den uteblivna dragningen. Då kan du använda vårt plusgiro 900603-2, märk insättningen med ditt personnummer så registreras gåvan korrekt.

    Vänliga hälsningar,

    Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy