Kan jag arbeta som undersköterska?

Går det att arbeta hos er som undersköterska utanför Sverige?

Kommentarer

  • Hej Kimberley,

    Tack för din fråga. Vi har undersköterskor i våra projekt men då de är de som ofta arbetar närmast patienten är det viktigt att kunna det lokala språket. Vi rekryterar därför undersköterskor lokalt på plats i varje land och inte i Sverige för internationella tjänster.

    Med vänlig hälsning,

    Eva

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy