Temadag på Mörtviksskolan

Hej,

Vi planerar för en temadag som kommer handla om" vår skola i världen".
Dagen kommer innehålla workshops och "föreläsningar" och vi undrar om Läkare utan gränser kommer ut till skolor och berättar om sitt arbete?

Kommentarer

  • Hej Robert,

    Tack för din fråga.

    Vi får många föreläsningsförfrågningar och vi försöker att förmedla en talare om det finns möjlighet.

    Våra fältarbetare har vanliga jobb när de är i Sverige och föreläser ideellt på sin fritid. Därför kan det vara svårt att hitta föreläsare som kan prata om organisationen och om sitt arbete på dagtid. Vi ber om förståelse för detta!

    Du kan skicka en förfrågan om föreläsare här.

    Varmt tack för att ni tänker på Läkare Utan Gränser!
    Anton Givarservice
  • Hej Anton,

    Tack för ditt svar! Har full förståelse att det är som du beskriver.
    Jag prövar att skicka in en förfrågan.
    Passar på att tacka för allt gott arbete ni gör för världen och världens barn!

    Allt gott!

    Robert/ Mörtviksskolan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.