Är det möjligt att ta med sig sin familj på fältuppdrag?

Om man vill jobba i fält som exempelvis sjukgymnast. Får man ta med sig sin dotter ner till jobbet eller måste man åka själv. Att hon kan gå i engelsk skola?

Kommentarer

  • Hej Moa,

    Tack för din fråga!

    Nej, för de allra flesta positioner i fält finns det ingen möjlighet att ta med sin familj. De levnadsförhållanden som råder (gällande säkerhet och boende exempelvis) gör det svårt att ta med någon som inte själv arbetar i projektet.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy