Är det möjligt att swisha en gåva till en egen insamling?

Kan man swisha till ett nummer vid "egen insamling" eller hur sker betalningen?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Kirsi,

    Tack för din fråga!

    Vår allmänna information om egna insamlingar hittar du här https://lakareutangranser.se/stod-oss/egen-insamling

    Angående din fråga om Swish är det så att i nuläget har vi bara ett generellt Swish-nummer vilket innebär att vi tyvärr inte kan koppla gåvor som kommer in via Swish till en specifik insamling. Det går självklart bra att använda vårt Swish-nummer men vi kan inte delge dig det totala beloppet som skänkts i samband med din insamling.

    Ett alternativ är om du/arrangören själv tar emot gåvor via Swish och sedan sätter över till vårt plusgiro 900603-2. Märk insättningen med "Insamling XX(insamlingsnamnet)" så att gåvorna registreras korrekt.
    Efter avslutad insamling kommer vi att göra i ordning ett diplom till dig som tack.

    Återkom gärna om du har några frågor eller funderingar.

    Ett varmt tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,
    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )
    Bästa svaret
  • Nu har möjligheten öppnats för att använda QR-kod för egen insamling via vår hemsida. Då kan du följa hur mycket som kommer in.

    1. Via din insamlingslänk som du skapar här:https://lakareutangranser.se/stod-oss/egen-insamling
    så lägger du till “/qr
    2. eller så kan du när du är inloggad hitta koden under "insamlingsverktyg"

    Ladda ner din QR-kod och använd som affisch eller vid utskick

    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.