Studiebesök

Hej! Jag är AT-läkare i Sverige. Vi ska göra en AT-resa för att göra studiebesök på olika sjukhus och vårdinrättningar i ett annat land. Jag undrar om det skulle finnas möjlighet för en grupp om ca 15 personer (AT-läkare) att göra en dag eller halvdags (till exempel) studiebesök på någon av era stationer?

Kommentarer

  • Hej Maria,

    tack för din fråga. Tyvärr har vi inte möjlighet att ta emot studiebesök i våra projekt pga personalens arbetsbelastning och att många projekt är belägna på platser där säkerheten inte tillåter det.

    Vänliga hälsningar,
    Karin
    Infomail

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy