Jag vill skänka stickade filtar m.m. till små nyfödda barn

Finns det möjlighet att skicka filtar mössor och sockor (stickade) till er som era medarbetare kan ta med sig ut till de sjukhus dom jobbar på?

Kommentarer

  • Hej Susanne,

    Tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    I Sverige arbetar vi med insamling, rekrytering och påverkan, och vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot donationer av utrustning eller läkemedel.

    Vi hänvisar dig gärna vidare till ett projekt som heter Human Bridge, ett samarbete mellan Erikshjälpen och Läkarmissionen. De samlar in medicinsk utrustning, kläder och annat material och sänder ut till olika projekt runt om i världen. Kontakt: 0383-467470 eller mejla till info@humanbridge.se.

    Vänliga hälsningar,

  • Ok tack så mycket för kontakten. Ni gör ett fantastiskt jobb ❤️❤️

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy