Skicka digitalt gåvobevis till annan mottagare?

Jag undrar om jag kan beställa och skicka ett digitalt gåvobevis till en annan mottagare?

Kommentarer

  • Gåvobeviset kommer att skickas till den e-post du anger. Men skriver du in någon annan e-post än dig själv kommer mottagaren även att ta emot kvittot.

    Därför rekommenderar vi att du väljer dig själv som mottagare och sedan vidarebefordrar gåvobeviset. Genom att skicka från dig själv undviker du också att hamna i spamfilter.

    Beställ ditt gåvobevis här!

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.