Skatteavdrag 2020?

Hej, en följdfråga ang ev skatteavdrag på gåvor till Er.  Har nu fått information om att Ni ansökt om detta för år 2020, innebär det att jag kan göra en inbetalning till Er den 3 januari och få skatteavdrag för detta?  Eller skall Ni få någon bekräftelse från Skatteverket först?

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Tack för din fråga.

    Vi har påbörjat ansökningsprocessen gällande skattereduktion för gåvor men vi behöver få en bekräftelse från Skatteverket innan vi kan ge svar på exakta datum.

    Återkom om du har fler frågor.

    Varmt tack för ditt stöd!
    Mimi Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy