Tar ni emot överbliven medicin?

Jag har en del morfin jag har fått efter en axel-operation men jag har inte upplevt så mycket smärta så ena paketet har jag inte rört och den andra har jag använt i liten utsträckning.

Samlar ni på medicin?

MVH
Mohit

Kommentarer

  • Hej Mohit,

    Tack för din fråga!

    Vi kan tyvärr inte ta emot utrustning eller mediciner i Sverige.

    Vi organiserar våra uppdrag centralt från Bryssel. Det är därifrån allt material samordnas och skickas.

    Jag brukar hänvisa till Human Bridge, ett samarbete mellan Läkarmissionen och Erikshjälpen, som jag vet skickar kläder, möbler och sjukvårdsartiklar till utvecklingsländer.

    Kontakt
    E-post: info@humanbridge.se
    Telefon: 0383-467470

    Tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy