Jag har fått ett inbetalningskort, men jag har redan betalat min minnes/gratulationsgåva?

Hej
Har fått ett inbetalningskort via posten för inbetalning av minnesgåva, men jag betalade via min bank redan vid beställningen.

(Uppdaterad )
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Anledningen till att du har fått en påminnelse från oss är att minnesgåvan är kopplad till ett OCR-nummer som skall användas när man betalar in pengarna på vårt plusgirokonto, annars registreras pengarna som en vanlig spontangåva. Men vi ser självklart till så att du inte får fler påminnelser gällande denna gåva. Skicka gärna din adress till vår e-post (givarservice@lakareutangranser.se) så ska vi hjälpa dig.

    I framtiden är det bäst att invänta inbetalningskortet som vi skickar ut efter att man har ringt in sin gåva. Den brukar komma i postlådan cirka 1-2 veckor efter gåvobeställningen, men gåvobladet skickas alltid med A-post så snabbt som möjligt till begravningsbyrån.

    Tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.