Postleverans av gåvobevis och öppettider under julen

Leverans av tryckta gåvobevis:
  • Tryckta gåvobevis som beställs 18 - 19 december kommer skickas från oss onsdag 20 december.
  • Tryckta gåvobevis som beställs 20 - 21 december kommer skickas från oss fredag 22 december.
  • Tryckta gåvobevis som beställs 22 - 26 december kommer skickas från oss onsdag 27 december.
  • Tryckta gåvobevis som beställs mellan 29 december till 2 januari kommer skickas från oss 3 januari.
Öppettider:
  • 25 - 26 december samt 1 januari är givarservice stängt på grund av helgdag.
  • 22 december och 29 december är givarservice öppet förmiddag 09:15-12:00.
Beställer du ett digitalt gåvobevis skickas det direkt till din e-postadress.

Om ni har några frågor är ni välkommen att kontakta oss på 010-1993300.

Kommentarer

  • Hej!
    Har givit en gåva som julklapp till goda vänner. Gåvobeviset via mail.
    Skulle jag ha skrivit ut det direkt vid betalningen? Läste nog inte ordentligt.
    Hur gör jag för att få tillgång till det?
    vänligen
  • Hej Margaretha!

    Vad kul att du har valt att beställa ett gåvobevis från oss!

    När man väljer ett digitalt gåvobevis ska man få det skickat direkt till den e-postadress man uppger. Då kan man skriva ut det eller vidarebefordra det när man vill.

    Ibland hamnar e-post från oss i skräpkorgen så vi brukar hänvisa till att kolla där när mejl inte har kommit fram.

    Jag skickar om gåvobeviset till din mejl för säkerhets skull.

    Tack för att du är med och stödjer vårt arbete!

    Ha en trevlig vecka!

    Vänliga hälsningar,

    Linnea
  • Hur kan jag skicka utan bankkort eller spis
    Faktura eller vad ?
    Mvh Lena
  • Hej Lena!

    Ring gärna in till oss på Givarservice (010-199 33 00) så kan vi registrera dina gåvobevis och skicka ett inbetalningskort till dig.

    Tack för ditt stöd till oss!

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy