Har ni ett Plusgiro som inte kräver OCR-kod?

Skulle skicka en gåva på internet, lyckades ej då jag inte hade ngt OCR-nummer

Kommentarer

  • Hej Torsten,

    Tack för ditt meddelande och för att du önskar stödja vårt arbete!

    För att skänka din gåva kan du använda vårt plusgiro 900603-2. Inbetalning på detta konto kräver ingen OCR-kod.

    Har du fler frågor är du välkommen att återkomma till mig.

    Varmt tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy