Nytt kontonummer för autogiro

Hur ändrar jag det kontonummer som mitt månadsbidrag dras ifrån till ett annat?

Kommentarer

  • Det absolut enklaste är att du pratar med din bank. De ansvarar för överföringen av alla dina aktiva autogiron.

    Ett annat alternativ är att vi avslutar ditt nuvarande autogiro och skickar ut en ny talong för underskrift. Du är varmt välkommen att kontakta vår Givarservice via telefon 010-199 33 00 eller epost givarservice@lakareutangranser.se.

    Tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy