När skickas mitt gåvobevis?

Jag har beställt ett gåvobevis via er gåvoshop, när skickas den till mig?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Vi skickar det tryckta gåvobeviset med B-post på tisdagar.

    Beställer du ett digitalt gåvobevis ska det inom ett par minuter skickas till den e-postadress du angivit. Om du inte kan se det titta också i din skräppost.

    Om du inte har fått ditt gåvobevis är du välkommen kontakta vår Givarservice på 010-199 33 00 eller givarservice@lakareutangranser.se

    Varmt tack!

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy