Jag vill skicka en minnesgåva till Nya Zeeland

Hej,
Jag skulle vilja skicka en minnesgåva till min fars begravning på fredag (23/9) till Nya Zeeland - kommer det att hinna fram, hur många arbetsdagar tar det?

Kommentarer

  • Hej Pia,

    Vi kan aldrig svara för hur lång tid det tar för posten att leverera brev. Inom Sverige brukar vi skicka minnesbladen en vecka innan begravningen, men om brevet ska skickas utomlands kan vi omöjligt veta hur lång tid det kan ta.

    Jag skulle rekommendera att du skänker en minnesgåva och väljer att få ett digital gåvobevis. Du kan exempelvis sedan skicka kopian med epost till någon som har möjlighet att skriva ut bladet på plats i Nya Zeeland.

    https://lakareutangranser.se/stod-oss/minnesgava

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy