Kan vi stödja er med en företagsgåva från Finland?

Vi är ett finskt företag som vill stöda Medecins Sans Frontieres genom att skänka en gåva. MSF verkar inte ha en webbplats eller kontor i Finland. Vi har inte ett svenskt organisationsnummer, men kan vi ändå stöda MSF genom er t.ex. med en IBAN-betalning?

Kommentarer

  • Hej Lauri,

    Tack för ditt meddelande och för att ni önskar stödja Läkare Utan Gränser med en julgåva!

    Ni är varmt välkomna att skänka er gåva till oss, då kan ni använda följande uppgifter för att göra er inbetalning från utlandet:

    IBAN: SE52 6000 0000 0003 5377 4901
    (Swift: HANDSESS)
    Handelsbanken // Box 34040 // SE100 26 Stockholm // Sweden

    Företag som skänker en gåva om 10 000 kronor eller mer erbjuder vi vår jullogga för hemsida och tryck (svenska och engelska), denna logga får ni använda fritt i er kommunikation. Återkom till givarservice@lakareutangranser.se om det skulle vara något ni önskar ta del av.

    Varmt tack för att ni tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,

  • Hej!

    Hade samma fråga som ovan utom att jag är en privatperson.
    Är det samma inbetalningsuppgifter som gäller ?

    med vänlig hälsning
    Elisabet

  • Hej Elisabet

    Tack för ditt meddelande!

    Vad roligt att du vill stödja vårt arbete!

    Det stämmer att det är samma uppgifter som gäller oavsett om det är ett företag eller privatperson från utlandet.

    Vänliga hälsningar,

  • Hej, min mamma som bor i Finland vill gärna skänka pengar till
    Läkare utan gränser. Vill bara kolla att kontonumret som angetts i forumet fortfarande stämmer.
  • Hej Yvonne,

    Tack för din fråga.

    Uppgifterna högre upp i tråden stämmer fortfarande.

    Varmt tack för att ni tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy