Kan vi använda er logga?

Får vi använda er organisationslogga i vår kommunikation?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Nej.

    Vi är tacksamma för alla ekonomiska bidrag men insamling i ert företags regi sker alltid utan användande av vår logotyp. Läkare Utan Gränsers logotyp används för egen extern kommunikation, när vi själva står som avsändare för ett budskap.

    Vid speciella tillfällen kan vår logotyp användas tillsammans med någon av våra partners när vi genomför gemensamma aktiviteter eller förmedlar ett budskap. Då alltid efter vårt godkännande.

    Vid en egen insamling har vi en speciell insamlingslogga, den hittar du här tillsammans med annat material du kan använda i samband med din insamling.

    Vänliga hälsningar,

    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy