Går det att öronmärka en gåva?

Jag vill att min gåva ska gå till ett speciellt ändamål, går det?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Läkare Utan Gränsers verksamhet runt om i världen är beroende av icke-öronmärkta pengar. Det vill säga pengar som organisationen kan använda för omedelbara akutinsatser där behoven är som störst. Det handlar om att agera här och nu, och om att varje liv är värt att räddas. Det ekonomiska oberoendet är en viktig orsak till att Läkare Utan Gränser kan svara snabbt och effektivt på behoven i världen, oavsett om det gäller en naturkatastrof, en humanitär kris, en väpnad konflikt eller en epidemi.

    Vi kan i vissa fall öronmärka gåvan till ett speciellt ändamål och önskar du eventuell öronmärkning är du välkommen att kontakta vår Givarservice på 010-199 33 00.

    Vänliga hälsningar,

    Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy