Kan jag skriva ut ett gåvobevis själv?

Gåvobevis

Kommentarer

  • Hej Björn,

    Tack för din fråga!

    Det går utmärkt att själv skriva ut gåvobevis - både för gratulationsgåvor,julgåvor, högtidsgåvor och minnesgåvor.

    För att skänka din gåva kan du gå in via vår hemsida: https://lakareutangranser.se/stod-oss
    Längre ner på sidan väljer du gåvotypen minnesgåva eller gratulationsgåva beroende på vilken typ av gåvobevis du önskar.

    När du skänker gåvan får du välja mellan "Läkare Utan Gränser levererar" och "Jag skriver ut och överlämnar själv". Väljer du då att skriva ut och överlämna själv kommer du att få ett mail med ditt gåvobevis bifogat efter att du betalat. Tänk på att dessa mail ibland kan hamna i skräpposten.

    Du kan också ringa till Givarservice 010-199 33 00 under dess öppettider och beställa gåvobevis som vi sedan leverarera till dig via mail så att du själv kan skriva ut det.
    Självklart erbjuder vi också möjligheten via Givarservice, precis som via hemsidan, att Läkare Utan Gränser skriver ut ett fysiskt gåvobevis och postar till den adress du önskar.

    Har du fler frågor eller funderingar är du välkommen att återkomma till oss.

    Varmt tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy