Kan jag skicka ett digitalt gåvobevis till någon annan?

Jag undrar om jag kan skicka ett digitalt gåvobevis till en annan mottagare?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Gåvobeviset kommer att skickas till den e-post du anger. Men skriver du in någon annan e-post än dig själv kommer mottagaren även att ta emot kvittot.

    Bäst är att du väljer dig själv som mottagare och sedan vidarebefordrar gåvobeviset. Genom att skicka från dig själv undviker du också att hamna i spamfilter.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy