Kan jag skänka en gåva till ett särskilt land och/eller verksamhet?

Jag skulle vilja skänka pengar till era verksamheter för att stärka mödravården, bland annat i Afghanistan. Går det att rikta/öronmärka min gåva dit?

Kommentarer

  • Hej Sara.

    Det går att göra en insättning till oss och märka gåvan Afghanistan. Det är bra att alltid höra av sig till oss innan man gör en märkning för att vara säker på att vi har projekt dit man vill märka.

    varmt tack på förhand!
    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.