Julgåva från företag

Vårt företag vill gärna dela ut någonting till våra kunder som visar att vi stödjer Läkare Utan Gränser, kanske ett kort eller en bok. Vad har ni att välja på?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Uppdaterad 2021-05-20
    Tack för att ni vill stödja Läkare Utan Gränser i samband med julen!
    På vår hemsida kan ni läsa mer om våra olika företagspaket och vad vi erbjuder företag i jul.

    Vill ni ge bort eller skicka något till era kunder kan ni exempelvis beställa ett personligt Gåvobevis

    Besök gärna vår gåvoshop för mer information.

    Vid frågor är ni varmt välkomna att kontakta Maja Bellem på foretag@lakareutangranser.se.
    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy