Jag vill skänka en gåva i stället för julklappar

Istället för julklappar till vänner och familj skulle jag vilja skänka en summa till Läkare Utan Gränser. Hur går jag till väga då?

Kommentarer

  • Ett bra sätt att stödja vårt arbete och samtidigt ge dina nära och kära en julgåva är att ge ett gåvobevis som kan beställas genom vår gåvoshop.

    Gåvobevis fungerar som ett fint diplom på att du har skänkt en gåva och det är möjligt att välja mellan 6 olika motiv. Du kan också välja att skriva en personlig julhälsning på max 200 tecken. Gåvobevisen kan skickas som digital PDF (A4 format) alternativt som tryckt kort (A5 format) till önskad postadress.

    Om du har några frågor är du varmt välkommen att höra av dig till givarservice@lakareutangranser.se eller ringa oss på 010-199 33 00. Du når oss mån-tors 9.15-17.00 och fre 9.15-16.00. Lunchstängt mellan 12.00-13.15.

    Beställer du ett digitalt gåvobevis skickas det direkt till din e-postadress.
  • vilket telefonnummer swishar man på?
    /Eva
  • Hej Eva,

    Tack för din fråga.

    Vårt Swish-nummer är: 900 60 32 och är till för spontana gåvor till
    Läkare Utan Gränser.

    Om du vill betala med Swish i samband med ett gåvobevis eller en minnesgåva så skriver du in ditt eget telefonnummer i betalningsskedet och öppnar upp swish-appen för att genomföra betalningen.

    Återkom om du har fler frågor.

    Varmt tack för ditt stöd.

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy