Jag vill avsluta prenumerationen av tidningen Direkt

Hej
Jag är månadsgivare och får då även tidningen Direkt. Eftersom jag inte har tid att läsa den som önskar jag avsluta prenumerationen så att dessa pengar kan komma till bättre nytta.
Med vänlig hälsning
Stefan

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Tack för ditt meddelande.

    Jag har nu stoppat tidningen till dig. Om du ändå vill läsa tidningen så finns den även tillgänglig på vår hemsida här: https://www.lakareutangranser.se/om-oss/publika...

    Vänliga hälsningar,

  • Hej
    Jag är också månadsgivare som inte häller hinner läsa tidningen direkt. Har ni möjlighet att avsluta min prenumeration av samma anledning.
  • Hej Fabian,

    Tack för ditt meddelande!

    Självklart ska vi ordna det. Maila ditt namn och din adress samt vad saken gäller till givarservice@lakareutangranser.se så hjälper vi dig.

    Skriv inga personuppgifter på Frågeforumet då det är publikt.

    Tack för hjälpen och tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,
  • Hej!
    Jag vill avsluta prenumerationen på er tidning. Tack på förhand!
    Johanna, Krokom
  • Hej Johanna,

    Tack för ditt meddelande!

    Självklart ska vi ordna det. Maila ditt namn och din adress samt vad saken gäller till givarservice@lakareutangranser.se så hjälper vi dig.

    Skriv inga personuppgifter på Frågeforumet då det är publikt.

    Tack för hjälpen och tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,

  • Jag är månadsgivare, jag läser Direkt på nätet så ni kan avsluta min prenumeration.
    Låt alla pengar gå till något viktigt!
  • Hej Svante!

    Tack för att du hör av dig.

    Jag har stoppat din pappersprenumeration nu. Tack för att du meddelar oss om detta så att vi både kan spara porto och miljö.

    Varmt tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,
    Mimi Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy