Jag vill att gåvobeviset kommer fram till julafton.

Jag tänkte skänka ett gåvobevis som en julhälsning till min vän och vill att det kommer fram lagom till jul.

Kommentarer

  • Beställer du ett digitalt gåvobevis ska det inom ett par minuter skickas till den e-postadress du angivit.

    Det går inte att välja att ett gåvobevis ska skickas vid ett senare tillfälle. Vill du att gåvobeviset ska komma fram vid ett särskilt datum föreslår vi följande:
    -Digitalt gåvobevis: vidarebefordra det via e-post till mottagaren vid rätt tidpunkt.
    -Tryckt gåvobevis: Beställ ditt gåvobevis hem till själv och skicka det sedan vidare vid rätt tidpunkt.

    Om du inte fått ditt gåvobevis är du välkommen kontakta vår Givarservice på 010-199 33 00 eller givarservice@lakareutangranser.se
  • Hej!
    Jag vill ge mina sex barnbarn var sitt gåvobrev på julafton. Men jag vill skriva en personlig hälsning till var och en av barnen och själv skicka brevet med "snigelpost". Hur gör jag?

  • Hej Bengt,

    Tack för ditt meddelande.

    Du kan antingen gå in på våran gåvoshop och beställa gåvobevisen därifrån.
    https://gavoshop.lakareutangranser.se/

    Eller så kan du kontakta givarservice på: 010-199 33 00
    så gör vi gåvobevisen åt dig.

    Varmt tack för ditt stöd.

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy