Varför varnas jag att inbetalningskortet från er via mail är spam?

Jag skänkte en gåva till Läkare utan gränser. Jag begärde att få faktura via min e-postadress.
Mail kom från Er och på mailet för ämne står följande: "SPAM Här kommer inbetalningsuppgifter för din gåva"
Ringde omgående till Er (volontär) och fick bekräftat att rätt Pluskonto och OCR nummer stämde. Av vilken anledning anges att det är ett SPAM?

Kommentarer

  • Hej Per Anders,

    Tack för din fråga.

    Inbetalningsuppgifterna skickas direkt från vårt system och sådana mail kan ibland sorteras ut som spam eller skräppost beroende på vilken mailserver du använder dig av.

    Därför brukar vi be de givare som vill ha inbetalningsuppgifterna via e-post att också kolla i sin skräppost då dessa mail ibland hamnar där.

    Tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,
    Viktor
    Givarservice

    Viktor Ansvarig Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.