Hur skänker jag en minnesgåva?

Hur kan jag skicka en minnesgåva kondolians ?

Kommentarer

  • Hej Gunnar!

    Tack för ditt meddelande.

    Du kan skänka en minnesgåva via vår hemsida.

    Du är också välkommen att ringa in till vår Givarservice på 010 - 199 33 00.
    De uppgifter vi behöver är följande:

    • Namn på personen som ska hedras
    • Namn och adress till mottagare av minnesbrevet.
    • Beloppet du vill skänka
    • Namnet/namnen på de som hälsar
    • Eventuell egen hälsning
    • Namn och adress för inbetalningskortet.

    Du kan även skänka din gåva direkt på vårt plusgiro 900603-2. Glöm då inte att uppge ovanstående uppgifter som vi behöver för att handlägga gåvan.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy