Hur säkert är det att betala via er webbplats?

Jag undrar om det är säkert att betala med kort via er webbplats.

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Läkare Utan Gränser använder sig av betaltjänsten Payex vid donation på vår hemsida. De betalningsuppgifter du lämnar skickas över en säker anslutning. För att ingen obehörig ska kunna läsa uppgifterna skyddas informationen med hjälp av krypteringsteknologin Secure Socket Layer (SSL).

    Varmt tack!

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy