Hur mycket av era insamlade medel går till administration?

Hur mycket pengar lägger ni på administration?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Administration är nödvändigt för att driva en professionell organisation. Inom Läkare Utan Gränser strävar vi alltid efter att resurserna ska förvaltas på bästa sätt. För 2016 såg fördelningen av kostnaderna ut så här: 91,4 % till det ideella ändamålet, 7,0 % var insamlingskostnader och resterande 1,6 % användes till administration. Mer information om hur dina gåvor används hittar du i vår
    årsredovisning.

    Vänliga hälsningar,

  • Bra! Jag beundrar er mycket för ert arbete!
    Vill stötta er, men vill inte lämna ut namn och kontonummer  på facebook .Mvh
    Ulla Nilsson
  • Hej Ulla,

    Tack för ditt meddelande!

    Det går alltid bra att maila dina uppgifter till givarservice@lakareutangranser.se då det inte är publikt, alternativt skänka en gåva genom att ringa oss på 010-199 33 00.

    Tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,
  • Hej,
    Vi är givare med autogiro men vill öka beloppet. Hur gör vi?

    Hälsningar

    Erik
  • Hej Erik,

    Tack för ditt meddelande.

    Vad kul att du vill öka ditt månatliga belopp!

    Du kan maila till givarservice@lakareutangranser.se
    Ange ditt personnummer och hur mycket du vill öka i beloppet.

    Varmt tack för ditt stöd.

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy