Hur många medlemmar har MSF?

Hur många registrerade medlemmar har Läkare utan gränser?
Hur många i Sverige, och hur många totalt?

Kommentarer

  • Hej Alexander,

    Tack för din fråga!

    I den svenska föreningen har vi för tillfället 401 aktiva medlemmar.
    I de 24 föreningarna globalt har vi 10 571 medlemmar (2016).

    För att bli medlem i den svenska föreningen behöver du ha jobbat i fält eller på ett av Läkare Utan Gränser huvudkontor.

    Läs gärna mer om Läkare Utan Gränser Sverige på vår hemsida.

    Återkom om du har några fler frågor.

    Vänliga hälsningar,
    Viktor Ansvarig Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy