Hur avslutar jag mitt sms-givande?

Hej, jag skänker idag månadsgåvor via mobilen men önskar att detta ska upphöra. Hur går jag tillväga?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Skulle du vilja avsluta din månadsgåva skickar du STOPP MÅNAD till 72979.

    Önskar du istället skänka en gåva via autogiro varje månad är du välkommen att göra din anmälan här: https://lakareutangranser.se/stod-oss/manadsgivare

    Varmt tack!

    Vänliga hälsningar,

  • Får man ingen bekräftelse när man sagt upp månadsgåvan via sms?

  • Hej Jonas,

    Tack för din fråga!

    Jo, du ska få en bekräftelse direkt. Om du är osäker kan du maila givarservice@lakareutangranser.se med namn, adress och personnummer samt vad saken gäller så kollar vi åt dig.

    Tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy